WHEN YOU GET RED YOU NEVER GO BACK





Trodde inte jag skulle tröttna så fort på att va rödhårig, men att jag snart kan mäta utväxten i meter motiverar mig starkt till att byta bort det röda. Och självklart väljer jag mission (im)possible och ska försöka mig på att få tillbaka min egna hårfärg som jag inte skådat sen sommaren nollnio, alltså bilden ovan. Kanske tar jag mig vatten över huvudet och förbli rödhårig, men till sommaren, då ska uppdraget banne mig va klart!

Nu: svettigt body pump-pass!

Kommentarer
Postat av: .

red*

2011-01-08 @ 17:21:01
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

försöker förbriilt få tag i löshår, ÄKTA HÅR.. till inte allt för dyrt pris. någon som vet vart det finns ? =) antingen ställe eller hemsida (:

2011-01-08 @ 18:28:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Mathyy

Jag gillade ditt blonda faktiskt, hoppas du får tillbaka den rätta färgen, fast den röda är minst lika fin :)

2011-01-09 @ 19:16:06
URL: http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0