hejhejhejtjej

hade en supergalen fredagskväll i min toga och tackar med den festen hejdå (lite av en lögn, med tanke på att jag fortfarande har plugg kvar) till mitt sista läsår i tvåan! jippi! igår fyllde min kära syster år och idag hade vi kalas för bruttan vilket innebar bullkalas för mig och firande i bananklänningen. annars har jag för det mesta vilat och sovit och sådär, har dragit på mig någon mystisk sömnsjukdom tror jag (bara för att förvänta sig det värsta) men hoppas att jag kryar på mig tills sommarlovet har sin start på torsdag (!!!!). hur som helst ska jag avsluta mitt inlägg innehållande alla dessa parenteser och önska er en fortsatt trevlig söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0