så sant

_________________________________________________________________________________________________
jag är förtillfället lite out of lines, om man nu skulle kunna säga så. vet inte själv om det känns bra eller dåligt. är ju oftast en väldigt glad donna, men precis som alla andra blir jag ledsen ibland jag med. det är svårt att ta in att allting inte längre är som förut, det har tagit lång tid och det är fortfarande svårt. det är vi sådana här tillfällen man bara vill försvinna ett tag, kanske trampa iväg på cykeln på äventyr eller upptäcka andra delar av vår enorma jord. och därför är jag så glad att sommarlovet är nio pyttedagar ifrån mig. ett sommarlov där mitt traditionsenliga malmö-häng, new york med världens finaste grabb och oändligt många häng med de alla som gör mig glad väntar. lyckorus varje gång jag tänker på det! men jag ska ta mig igenom nio dagar till, och det börjar imorgon med hajk tillsammans med två busiga killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0