talking about a revolution

om någon skulle fråga mig vad jag allra helst skulle vilja jobba som efter skolan och allt sånt där man gör, så skulle mitt svar kort och gott vara - inredningsarkitekt. bilderna ovan är från charlotte rust's lya i auckland, väldigt ombloggade sådana, men kan man klandra dom? tveksamt. vem skulle tacka nej till en egen takvåning? förmodligen ingen. älskar det där med att blanda nytt och gammalt. vitt och sterilt är inget för mig, det är det personliga som fixar grejen.
förövrigt har dom två senaste dagarna spenderats i solen med många vänner och färgen har äntligen börjat ta form, vi har firat calle x2 med både öl och marängswiss och hängt en del i lägenheten. våra lediga dagar är ännu inte slut, men jag kan nog påstå att det här har varit det bästa för-sommar-lovet någonsin. nåväl, nu väntar plugg innan ännu en grillkväll!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin ? :)

2011-06-06 @ 15:21:07
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0