alá studiedag

har faktiskt njutit av dagen till fullo och vaknat utan att klockan ringde på mobilen, kollat på film, fått frukost på sängen och spurtat stan igenom och inhandlat både nya brallor och, onödigt nog, tre nagellack. börjar lite smått ångra mig att jag fyllde i den där ja-rutan på frågan " är du ekonomisk?" i måndags på kommunikationen. har gått från fyrsiffrigt belopp på kortet till tresiffrigt på alldeles för kort tid. men inte så konstigt nog, får jag skylla mig själv.
hur som helst så är tanken nu att bege mig på cykeln till tr för en timmes body pump. förväntar mig fruktansvärd träningsverk, med tanke på det faktum att senast ett body pump-pass ägde rum i mitt liv, var för cirkus fem veckor sen! och just det ja, fick en fråga för ett tag sen vart i thailand vi hängde runt och svaret på det är koh lipe! underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0