dear big city



för att nämna har jag avnjutit dagen med finess, ätit mat och skrattat med människor guld värda och gått igenom skräckfasen på body pumpen, som inte innehöll så mycket skräck jag blivit matad med. tror sjukan är påväg mot mitt håll men trotsar på alla möjliga sätt, tänker inte låta snoret rinna nerför näsan, nej, den här gången har jag satt stopp.

och juste, gårdagens matteresultat var så mycket bättre än förväntat att jag firar det hela med en resa bokad till NEW YORK. så bra. så mycket att längta efter! ja, galet vad jag är glad nu. nu väntar bara utmaningen att spara pengar. är ju trots allt inte alls mycket bra på det! hur som helst ska jag fortsätta ägna kvällen med grapparna och somnar säkerligen ganska gott på någon av Calles alla tre våningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0