duktig

har denna sönne inte gjort mycket mer än att äta och sparka omkring duntäcket i sängen min. den senare måltiden har jag med ytterst lite hjälp av mamma, notera ytterst lite, kokat ihop. och gott blev det utan tvekan. bara det att jag ovanligt nog blev lite för sen och fick äta maten med ena foten utanför ytterdörren halvt påväg ut för att möta upp loove för en promenix. så en promenad senare och tanken var den att jag nu skulle gått dom långa 400 meterna till jobbet och städat, men icke sa nicke, här sitter jag istället och laddar för solsidan och tänker senare återuppta gårdagens plugg. hoppas dagen eran har varit minst lika intressant som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0