fill me with your poison

jag kom hem, drog på mig en förkylning. va hemma från skolan första dagen efter resan, trotsade sjukan och besökte stan, skulle inhandla present, men inhandlade istället kläder till mig själv. egoist. jeansen satt bra och även tischan. det försvunna bagaget var inte så försvunnet som vi trodde, utan spenderade hela gårdagen på welux (?) första dagen i skolan idag. insåg att jag var ganska brun trots allt. förutom mina "extra-ögon-bryn" som är rosa. näsan har tagit efter och även den rosa. fint! efter att ha bokstavligen tryckt i mig m&m's, trots mitt aktuella godisförbud, ska jag ta min privata taxi till hästarna. ikväll kommer det regna nya bilder från paradiset och imorgon kirrar jag ny hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0