i've got a new bag

solen har gjort min dag såhär långt och inte blev det sämre när väskan, eller rättare sagt plastpåsen jag beställde häromdagen tittade förbi imorse. den är beställd från BAGGU och hela kalaset gick på cirka 110 riksdaler, vilket jag skulle kunna kalla för en struntsumma. med denna går jag mer än gärna runt och ser ut som en reflex. no doubt! well, hur som helst så är nu frågan vad jag ska göra efter mina stora bedrift med att äta choklad, kanske träna, ta en walk-about, plugga, städa.. ja listan är lång, men jag föredrar faktiskt ordet powernap. solong!

Kommentarer
Postat av: FowZie

det låter ju skitbra! (:

2011-04-02 @ 23:10:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0