mat är gott

igår pluggade jag till halv 2. idag hade jag prov. provet gick sådär för bra för att endast att pluggat en dag före. men jag är nöjd, och det är väl så det ska va. har förutom detta tränat lite sådär och mockat bajs lite sådär. men så är det ju när man vaktar häst över helgen, och inget mig emot!
har precis trixat och fixat ihop något ätbart till kvällens bravader då en 19-åring (snart 19-åring) ska firas! förväntar mig mat i alla hörn och kanter. det är precis det jag är ute efter, efter avsaknad av mat hela dagen lång. och bara för att nämna - DET ÄR HELG! som jag har längtat. för första gången på länge uppskattar jag helgen fullt ut.

Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

fina tänder :D

2011-03-19 @ 23:25:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0