notis

har velat fram och tillbaka länge om ett halsband jag gärna vill ha, ni vet, ett "alla-har-ett-sånt-där-halsband". så jag hittade ett, fick rabatt och hela baletten, och var påväg att fylla i alla uppgifter, men hann sedan tänka över min ekonomi två, tre gånger och vägde alla argument om att jag nu börjar bli något smått shopping-beroende, så stolt nekade jag mig själv halsbandet (egentligen bara för att kunna köpa mer kläder jag hittat) och öppnade upp en ny sida för att kika runt lite. några minuter senare klickar jag mig in på sidan med halsbandet på och finner orden "tack för din beställning!". hur nu detta är möjligt, med tanke på avsaknaden av kortuppgifter och adresser hit och dit. men tydligen har jag nu ett halsband påväg hit i skrivande stund. och ett konto som snart ekar tomt.

Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

frågestund!

http://feliciaaulen.blogg.se/2011/march/fragestund.html

2011-03-21 @ 08:33:19
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0