sånt som är fint

bilder från bland annat carolines mode, fashion squad & feathers. har varit vaken alldeles för länge nu kom jag precis på. en morgon som tog fart redan vid 7, följdes upp av ett par lektioner, en lunch på stan, några presentköp, en-timmes-häng-med-ullis, jobb, powernap, köffe med john och filip, koreografiträning till lördagens galenskaper, acapulcokäk, dusch & plugg. kanske är det så att ni förstår, med hjälp av min sammanfattning, hur körigt mitt liv är right about now? hjärnan skulle jag påstå ligger upp-och-ner. och imorgon blir det inte bättre. ska hinna med både skola, några timmar på people för färg och klipp och så en kväll av födelsedagsfirande! hej stress!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

nää nu klara, dom där glasögonen hoppas jag inte du köper... samhällsfesten i ettan tänker jag på. Men resten va fint :D

2011-04-01 @ 20:52:18
URL: http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0