ganska random

bilder via weheartit
när jag pratade med min bortflugna vän ronja häromdagen passade hon på att säga att bloggen min var ganska gles både nu och då och anledningen är väl den att jag inte gör så mycket om dagarna. men jag tror bestämt att det är tvärtom, att jag gör så mycket olika saker att jag hinner glömma bort det hela innan dagen är slut, för jag menar, minnet är inte i sina bästa dagar och har aldrig varit. men here we go, jag har tagit tag i saken och sitter här och smattrar över tangentbordet och skriver på om mest struntsaker när jag istället kan fråga mig själv - vad har jag gjort idag? jo, skolan är det obligatoriska, hade inte en aning om att halva skoldan var inställd så efter sista lektionen som slutade 13.50 trippade jag glatt hem, tillbringade tid med pöjken, åt mackor och nu ska jag återigen äta innan det är dags för en fika. galet, men mat är ju trots allt en ganska stor del i livet, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0