fina grejer

sofis seglarskor från rag and bone och carolina engmans väska i neongult skulle vara ganska awesoming att äga. men avsaknaden av pengar tvingar mig att leva med min 110-kronors baggupåse, som jag egentligen tycker om ganska mycket och inga seglarskor alls. jag vill ha ett par seglarskor punkt slut.

hur som helst, det jag egentligen skulle berätta var att de senaste dagarna har varit riktigt bra - jag har firat en kickass kvalborg hos bea och valborg hos fina lovisa med många fina människor, jag har vaknat upp och insett att jag var mindre bakis än förväntat, och jag har varit glad över att söndagsångesten har lämnat mitt liv. och idag bjöd studiedagen oss västervikare på snö, hagel och regn. inte så trevligt såhär i maj, men för att göra det bästa av situationen har jag spenderat dagen med plugg och världens godaste getostmackor, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0