går det bra eller går det som vanligt?

jacka acne, väska american apparel, skor 3.1 Philip Lim, thischa wildfox, bälte jil sander, shorts msubi, armband proenza schouler

____________________________________________________________________________________

update. matteplugget går sådär och alfon åbergs kommentar går på repeat i huvudet "jag ska bara", och jag har lyckats med att se vampire diaries, slänga ihop detta kollage och samtidigt hunnit dregla över dessa mer eller mindre dyrgripar, önskat att jag var ett sånt där brighthead som vid 16 års ålder redan hade 3 egenägda företag där pengarna rullar in - jag har ungefär hunnit med allt jag inte borde göra. toppen!

Kommentarer
Postat av: NELOO

snyggt! :)

2011-05-14 @ 16:56:03
URL: http://neloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0