jag har varit här så länge nu

går mainstream och lägger upp bilder inhållande mat var och varannan dag, men denna gång mest för att tipsa om detta påhitt (och möjligtsvis för att jag gillar mat). rostade random mackor + mosad avokado + keso + örtsalt = finito. supergott och jag är fortfarande mätt. fem tummar upp helt enkelt!

annars då? jo, tänkte dra mig själv till tr för en timmes träning om jag nu lyckas med det, annars väntar plugg och ett avsnitt av grey's senare. har förövrigt avverkat engelskanationella muntligt idag och fått tillbaka ännu ett prov. kan ju bara säga att jag älskar känslan av att plugghögen minskar, tar för givet att ni känner likadant!

Kommentarer
Postat av: hilda

tror ju att mat är det nya att blogga om :D

2011-05-11 @ 18:01:12
URL: http://hildajansson.blogg.se/
Postat av: Lina

keso och avokado-mackor kan ju vara det godaste som finns!

2011-05-11 @ 18:34:11
URL: http://linawiesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0