oh girl

bjuder på en bild på mig själv dagen till ära, för att 1. jag har tentat klart matte C och 2. det kändes bra för en gångs skull. men ska inte säga för mycket än, men tills jag får reda på resultatet kan jag leva på glädjen över att aldrig mer behöva räkna ett enda pissmattetal till. wiho! hur som helst, för att byta spår kan jag nämna att jag, Klara Jonsson, har varit ute och sprungit, trots mitt hat mot allt som har med löpning att göra. men eftersom att min kondition är lika dålig som en b-skräckfilm är det dags att göra något åt saken. nu däremot, ska jag spatsera mot biografen för att trycka i mig choklad och som alla andra se fjärde piratesfilmen tillsammans med en kär vän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt koftan? sjukt snygg!!

2011-05-20 @ 21:59:48
Postat av: karin

hahaha "som en b-skräckfilm" hahahah skönaste klaris!!

2011-05-20 @ 23:57:57
URL: http://moreaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0