quite fascinated

har gått klädd i min halvgenomskinliga klänning från cheap monday mest hela dagen tillsammans med favokoftan och beundrat solen. skolan rullade även på fort och efter det begav jag mig muntert till willys för inhandlande av nödvändigheter, eller snarare onödigheter. firade av mitt resultat på ekonomiprovet med soppa och ett stycke tidning. tycker förövrigt att fröken kling blivit aningen egotrippad när hon pryder både första andra numret av tidningen, det är ju trots allt ändå inte en tidning om henne... man kan ju hoppas på att nästa nummers omslag utstrålar ett annat ansikte! however, plugg står näst på tur och jag bör på ett ungefär plugga tills jag somnar med huvudet på boken och dreglet droppandes ur munnen.

Kommentarer
Postat av: hilda

looking good, klänningen ser fettt skön ut!



sv: vi planerar en ny inspelning inom kort så bara hänga på :D:D

2011-05-10 @ 23:43:51
URL: http://hildajansson.blogg.se/
Postat av: karin

ännu en gång klaris, vacker!

2011-05-11 @ 07:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0