turn the sunny side up

efter att ha checkat av en vecka med tre prov och en inlämning kändes söderköpingstrippen igår ganska given. efter fyra stora glassar och ett konto som sorligt nog ekar tomt åkte vi hemåt och möttes av grillat och en lady gaga-konsert bara sådär på televisionen. inte helt oförväntat somnade jag i beas soffa och drog sovandes till den inte helt nya kommentaren " jag sover inte, jag blundar bara". som slutsats kan jag hur som helst konstatera att vi hade tur med vädret och att jag förtjänade dagens sovmorgon.

tankarna för dagen var inte många, men jag har väl lyckats mer eller mindre att göra upp en plan. tråkigt bara att den kommande veckan endast lär innehålla matte c - plugg inför nationella och tråkigt det att även dagens planering innehåller plugg. well..bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0