helt och hållet tillägnat spotify

jag har kommit på att jag är ganska dålig på att driva den här verksamheten aka. bloggen min, men den stora frågan jag om och om ställer mig själv är "varför skulle någon tycka mitt vardagliga liv är intressant?", för jag är varken någon hjälte som räddar världen eller någon inbiten modedonna. jag skulle påstå att jag är en brud med hyfsat ointressant liv som har ett lite för stort intresse för kläder och det är väl hela anledningen till att luckorna i mellan inläggen börjar likna grand canyon, men sen kom jag att tänka på att anledning till att jag faktiskt startade bloggen var för att skriva för mig själv och för dom som faktiskt anser att mitt liv är så pass intressant att det är värt att följa min blogg. så grand cayon it is!

men nu när jag ändå är igång så kan jag nämna att skolan börjar närma sig sitt slut för den här gången och imorgon är början på vår tredje sista vecka, innehållande tre ynka dagar. suktar aningen för mycket efter att leta mig längre ner i landet och tälta på siesta på vårt minilov, men plånboken skriker i protest och jag får nöja mig med lojala spotify. tack gud för spotify!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag får väl sitta själva hemma och dunka då, lika bra!

2011-05-29 @ 21:29:22
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0