wish for fireworks, but only get a match

dessa givande ord ska jag tatuera i pannan, skulle passa mig så otroligt bra med tanke på att jag endast känner mig som ett fartsträck nuförtiden. har lyckats bocka av både skolan, jobb och träning på dagens att-göra-lista och har nu endast femtioelvatimmarsplugget kvar. ser fram emot morgondagens engelskanationella. och idrottsprovet på måndag, engelskainlämningen på onsdag, nationella på torsdag, naturkunskapsprov nästa fredag... ja, jag tror ni fattar och hoppas på pytte, pytte, pyttelite medlidande. well.. nu ska jag äta halloumi och sallad och öppna böckerna!

Kommentarer
Postat av: hilda

det låter riktigt bra det där :D:D



sv: ja det ska jag om någon säga?

2011-05-05 @ 19:48:25
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0