you are a cinema. i could watch you forever

fick bud direkt efter maten om en promenad med moa och för ovanlighetens skull var jag två sekunder senare utstyrslad och klar. som straff av att ha ätit fick jag ganska snabbt håll, men vad gjorde väl det när moas och min promenad blev av efter sisådär 5-6 veckor. idag har jag förövrigt huserat i skolan från 08.20-18.00 för utförande av ett sånt där idrottsprov. ganska skönt att det är över, nu har jag bara (!!!!!) två prov och en inlämning kvar den här veckan. men på fredag ska jag och vänner till smultronstället efter skolan, och jag menar jag sitter ju redan här och dreglar. så min slutsats är att veckan är över på två röda! hope i'm right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0